Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΖΩΗΣ

        Πριν λίγες μέρες με την σύντροφό μου είχαμε μια επέτειο ζωής .
                                     Κλείσαμε μαζί 20 ολόκληρα χρόνια κοινής πορείας!!!
       Ο λόγος που χρησιμοποιώ την λέξη σύντροφος και όχι σύζυγος είναι γιατί σύζυγο σε ονομάζουν μετά από ένα Μυστήριο ή μια διαδικασία, ενώ η σύντροφος είναι από προσωπική επιλογή του καθ΄ ενός  μας και μπορούμε να παραμείνουμε έτσι για όλη τους την ζωή, χωρίς να γίνουμε σύζυγοι ποτέ ή και το αντίστροφο.
      Μου φαίνεται σαν ψέμα, αλλά τα χρόνια πέρασαν σαν "νερό".                                                
                                                                (εικόνα διαδικτύου) 
          Τον Δεκέμβρη του 1993 με  φόντο αυτό το τοπίο της λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου, νέοι τότε, πίνοντας ποτό σε ένα παγκάκι,  ξεκινήσαμε μια σχέση . Ο καιρός πέρασε και η σχέση έδωσε καρπούς,  δύο υπέροχα παιδάκια  και  όλοι μαζί κάναμε μια οικογένεια.
         Αγωνιστήκαμε μόνοι μας χωρίς καμία βοήθεια, αφού όλοι οι συγγενείς ζουν στην επαρχία και καταφέραμε να "σταθούμε στα πόδια μας", να "ορθώσουμε το ανάστημά μας" και πορευτούμε μαζί μέσα στο χρόνο.
         Η σύντροφος της ζωής μου Βάσω στάθηκε δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια, στα εύκολα και τα δύσκολα, στις χαρές και τις λύπες με υπομονή, επιμονή, καρτερικότητα και αγάπη και καταφέραμε να κρατηθούμε και να έχουμε μια όμορφη οικογένεια, οποία  είμαστε περήφανοι.
         Τα χρόνια που περάσαμε δυστυχώς ήταν δύσκολα και παλέψαμε πολύ σκληρά για να τα ορθοποδήσουμε, αλλά με την βοήθεια του Θεού πιστεύω ότι τα καταφέραμε.
         Της χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ  για αυτά που περάσαμε, όσο για αυτά που έρχονται, έχει την αγάπη μου και την ανοιχτή αγκαλιά μου για να προχωρήσουμε μαζί ενωμένοι.
Για τα νεότερα ζευγάρια μόνο μια συμβουλή, αγάπη, ομόνοια και να μην τα παρατάνε στην πρώτη δυσκολία, η ζωή είναι αγώνας. 
        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου