Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

"Διαφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να τα λες."
Βολταίρος
Ξεκίνησα αυτή την εγγραφή λίγο παράδοξα, διότι η προαναφερόμενη φράση είναι αρχή ζωής για μένα.
 Όταν έφτιαξα αυτό το blog από την πρώτη στιγμή έσωσα τα στοιχεία μου, την οικογενειακή μου κατάσταση,  το τηλέφωνό μου, το e-mail μου και αυτοσκοπός μου ήταν να ασχολούμαι  μόνο με μελισσοκομικά θέματα. Όσοι επικοινώνησαν μαζί μου (και με τίμησαν με το να ζητήσουν την γνώμη μου) για οποιοδήποτε θέμα τους βοήθησα αν μπορούσα ή τους παρέπεμψα σε αρμόδιους, χωρίς με νιώσω την παραμικρή ενόχληση. Το εν λόγω blog έγινε για να έχω την δυνατότητα να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου και να φιλοξενήσω  αγόγγυστα και δικές σας σκέψεις. Στην πορεία υπήρχαν κάποια θέματα που δεν ήταν αμιγώς μελισσοκομικά, όπως το προηγούμενο, που με συγκλόνισαν,  με τάραχαν ή μου έδωσαν αφορμή  να γράψω δύο λόγια για το εν λόγω θέμα. Με πικρία βλέπω ότι δεν άρεσε σε κάποιους το να καταπιάνομαι και με άλλα θέματα, λυπάμαι, δεν μπορώ όμως να σας  ευχαριστήσω όλους. Αν δεν το έκανα, δεν θα τα είχα καλά με τον εαυτό μου και αυτό  δεν το θέλω με τίποτα γιατί δεν έχω μάθει να σιωπώ. Εξάλλου δεν έθιξα κανέναν, ούτε και ανάγκασα κανέναν να διαβάσει τις σκέψεις μου, όποιος συμφωνεί καλά κάνει και όποιος διαφωνεί καλά κάνει. Η Δημοκρατία το πρώτο που διαλαλεί είναι η ελεύθερη  ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ & ΣΚΕΨΕΩΝ οπότε πιστεύω ότι δεν έκανα κάτι παράνομο ή παράτυπο. Προσωπικά διαβάζω όλα τα βιβλία όλων των "εκδοτικών οίκων" είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ με το περιεχόμενό τους, όσο ακραίο και αν είναι αυτό. Έτσι μου δίνετε η δυνατότητα να έχω "προσωπική άποψη"  και όχι καθοδηγούμενη από κάποιους.
  Σας ευχαριστώ που με ανέχεστε
 Τελειώνοντας θα ήθελα κλείσω  με μία φράση  που με αντιπροσωπεύει
 " Η Δημοκρατία είναι  μεγαλοψυχία και η μεγαλοψυχία δεν έχει όρια" .   

1 σχόλιο:

  1. Σταύρο η λογοκρισία για αυτούς που την κάνουν γίνετε για να περιορίσουν την ελεύθερη διακήνηση ιδεών και σκέψεων. Όσο και να προσπαθούν όμως δεν γίνετε να φιμωθούν σκέψεις και ιδανικά που διαχρονικά υπάρχουν σε κάθε λαό, οσοί προσπάθησαν να κάνουν κατι τέτοιο κατέληξε σε εξέγερση. Πρόσφατα παραδείγματα είναι η Τυνησία, η Αίγυπτος και τώρα η Λιβύη και να είσαι σίγουρος οτι θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες. Η φαινομενική δημοκρατία η οποία βιώνουμε είναι μόνο στα χαρτιά, στην πράξη έχουμε δούλους και αφεντικά, ένα πελατειάκο σύστημα το οποίο απορέει απο την σήψη και την διάβρωση του πολιτικού βίου. Καλημέρα σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή