Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΝΘΡΩΠΟ


Μέσα από τις  λίγες αυτές γραμμές θα ήθελα να εκφράσω δημόσια την ευγνωμοσύνη μου προς έναν άνθρωπο. Την εποχή της σαπίλας, της δυσωδίας και της διαφθοράς ευτυχώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι με «αξίες» στη ζωή τους, που δεν έχουν ως σκοπό ύπαρξης, μόνο το χρήμα. Ο αγαπητός φίλος δεν είναι άλλος από τον γνωστό Διονύση με τα μελισσοκομικά είδη στο Μεσολόγγι (επειδή δεν ζήτησα την άδεια του δεν αναφέρω το επώνυμό του). Συμμαθητές στο σχολείο, χωρίστηκαν οι δρόμοι μας λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Περί το 2003 βρεθήκαμε ξανά και του ζήτησα την βοήθειά του για να ενταχθώ στην μελισσοκομία και η απάντησή του ήταν θετική. Έκτοτε αγόγγυστα με συμβούλευε  και μου έλυνε κάθε απορία, με πήρε μέσα στα μελίσσια του και μου έδειξε βήμα – βήμα τα πάντα. Μου παρείχε κάθε μέσο που είχε στην κατοχή του, ανιδιοτελώς, (τις κτιριακές του εγκαταστάσεις, τα μηχανήματά του   μέχρι και το αυτ/το του). Με έστησε στα πόδια μου και όλα ότι έχω, σχετικά με την μελισσοκομία, το χρωστάω σ΄αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο. Την λέξη «φίλος» δεν την χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ, γιατί αυτή η άτυπη σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων, είναι ιερή. Σήμερα  για τον Διονύση έχω την χαρά να τον αποκαλώ ΦΙΛΟ ΜΟΥ και πραγματικά όταν προφέρω αυτή την λέξη γεμίζει η ψυχή μου. Ελπίζω να σταθώ  άξιος απέναντί του και να  του ξεπληρώσω αυτή του την καλοσύνη. Κλείνοντας θα ήθελα να του πω πως «… πως αν ο Θεός μου χάριζε έναν αδερφό θα ήθελα να ήταν αυτός ..».  Αγαπητέ μου,  φίλε για πολλοστή φορά, σ΄ ευχαριστώ και σου εύχομε   από την καρδία μου ο Θεός να σου χαρίσει, υγεία και ευμερία, σε ΄σένα και την οικογένειά σου.

2 σχόλια:

  1. Και ο Άνθρωπος που γράφει όλα αυτά τα όμορφα λόγια για κάποιον πρέπει να είναι εξίσου υπέροχος.Να είστε και οι δυο φίλοι πάντα καλά και πιστοί στις ωραίες αξίες σας.Φωτεινά παραδείγματα στις σκοτεινές μέρες που ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή